DLF Nyheder

20/06/2014

TULIP PULLED PORK KÅRET TIL ÅRETS LANCERING I 2013

Nielsen uddelte torsdag den 19. juni prisen Årets Lancering 2013 til Tulip for lancering af Pulled Pork. Med Pulled Pork rammer Tulip plet i to af tidens hotte trends: Convenience og Slow Cooking.

20/06/2014

DLF eMagasin Growth Through Innovation 2014

Anden udgave af DLF’s magasinserie Growth through Innovation er nu klar til at give dig inspiration til dit arbejde med at udvikle og nytænke jeres organisation.

15/05/2014

FOODSAM - GS1Trade Sync Samarbejde

I flere år har der fra leverandører og grossister været et ønske om, at der kun skulle indmeldes og hentes varestamdata ét sted, dvs. i en fælles database........

Flere nyheder

PARTNERNYT

Supermarkedshåndbogen 2014

Supermarkedshåndbogen er udkommet Med den nye udgave af Supermarkedshåndbogen får du en aktuel beskrivelse af dagligvarebranchen, konkurrenceforholdene og kædernes profiler......

RETAILDAGEN 2015

Retail Institute Scandianvia inviterer til konference d. 26.02.2015 TEMA: FeMale Innovations – forstå den kvindelige (og den mandlige) shopper anno 2015

FødevareWatch - ny DLF partner

FødevareWatch leverer kvalitets nyheder målrettet personer med interesse for fødevareindustrien. FødevareWatch tilbyder for DLF medlemmer gratis abonnement i 60 dage. Læs mere på Partner sitet

Fortsat optimisme i danskernes forbrugertillid

Nielsens globale rapport om forbrugertillid for første kvartal i år viser, at danskerne fortsat er optimistiske.

OM DLF

 Dansk DLF

DLF arbejder for et fair og innovativt dagligvaremarked til gavn for de danske forbrugere. Fair konkurrence, et effektivt marked og rimelige vilkår for innovation giver forbrugerne e bredt udvalg af dagligvarer i høj kvalitet til gode priser.

ARRANGEMENTER

AFHOLDES: 19/08-2014

BIG DATA i dagligvarehandlen

BIG DATA has arrived, but big insights have not. Financial Times

Få styr på begrebet BIG DATA i dagligvarer.
Få indblik i hvordan du som leverandør kan få sat styr på Jeres data.
Og hør hvordan kunderne arbejder med Big Data og hvad de forventer af leverandørerne i fremtiden.

Pris pr. deltager: 695.- 

AFHOLDES: 16/09-2014

SALGSKONSULENTENS FREMTIDIGE ROLLE VOL.2

Dagligvarehandlen er i konstant forandring. Færre butikker "inviterer" salgskonsulent indenfor.
Så hvordan skal fremtidens salgsorganisation se ud.
Få syn for sagen på DLF´s seminar om "Salgskonsulents fremtige rolle vol. 2"

AFHOLDES: 23/09-2014

LOGISTIK KONFERENCE 2014

DLF fortsætte succen med vores årlige logistik konference, igen i år med indlæg fra både danske og nordiske kunde.

Vi tager temperaturen på branchen med den nyeste Factum Analyse, og får international inspiration af IGD til optimering af forsyningskæden. 

Se alle arrangementer

FØDEVAREWATCH

E-MAGASIN

DLF eMagasin Growth Through Innovation 2014

Anden udgave af DLF’s magasinserie Growth through Innovation er nu klar til at give dig inspiration til dit arbejde med at udvikle og nytænke jeres organisation.

Læs magasinet