DLF NYHEDER

30/06/2015

The Consumer Goods Forum

The Consumer Goods Forum (CGF) er et brancheforum for detaillister og leverandører

30/06/2015

Sammendrag fra The Consumer Goods Forum - Global Summit 2015

Sammendrag fra The Consumer Goods Forum - Global Summit 2015

30/06/2015

The Global Consumer Executive Top of Mind Survey 2015

KPMG og The Consumer Goods Forum har for tredje gang foretaget en undersøgelse af dagligvaremarkedet, hvor de kaster lys på blandt andet konkurrencevilkår, strategiske prioriteter og de udfordringer,

Flere nyheder

PARTNERNYT

Supermarkedshåndbogen 2015 – ny udgave, netop udkommet

Supermarkedshåndbogen, der udkommer en gang om året, giver en aktuel beskrivelse af markedet, konkurrenceforholdene og kædernes profiler i den danske dagligvarebranche.

NY CONSUMER CONFIDENCE RAPPORT VISER STOR FREMGANG I DANSKERNES OPTIMISME

I Nielsens kvartalsvise rapport om forbrugertilliden ses en stigning på 6 procentpoint i danskernes optimisme siden første kvartal. Danmark ligger nu på en flot 4. plads i optimisme på verdensplan

RETAIL TOUR - MILANO

Retail Tour – Milano 16.-17. september 2015 Oplev det nyeste indenfor butikskoncepter og besøg den store fødevaremesse Expo2015.

Brands presses af innovative Private Labels

AIM Create er lige nu ude med en ny undersøgelse, der kigger nærmere på Private Labels’ indflydelse på shopper-adfærden i indkøbssituationen.

DLF JOB POSTING

DLF JobPosting er målrettet markedsføring af ledige stillinger, hvor medlemsvirksomhederne får mulighed for at indrykke jobannoncer på DLF´s hjemmeside og i vores nyhedsbrev. Vort nyhedsbrev når ud til over 1200 aktive indenfor Dagligvarer, Foodservice og HouseWare.

Indryk stilling

OM DLF

 Dansk DLF

DLF arbejder for et fair og innovativt dagligvaremarked til gavn for de danske forbrugere. Fair konkurrence, et effektivt marked og rimelige vilkår for innovation giver forbrugerne e bredt udvalg af dagligvarer i høj kvalitet til gode priser.

BRANCHEPERSPEKTIV

30/06/2015

Vil I spille italiensk eller brasiliansk?

Mads Middelboe kaster lys over nogle af de udfordringer dagligvarebranchen står over for.

30/06/2015

Nudging – en måde at nå forbrugerne

Nudging er adfærdsændring gennem påvirkning. Kan vi nudge forbrugerne?

15/06/2015

Gensidige samarbejdsfordele

Med brands som det bærende element, arbejder AIM for at styrke mærkevareleverandørenes position i markedet. Samarbejdet mellem DLF og AIM er af stor betydning for begge parter.

Læs mere i DLF Brancheperspektiv

ARRANGEMENTER

AFHOLDES: 27/08-2015

Workshop Away From Home - KBH

Workshop om drivers

- Deltag og få indsigt i slutbrugernes valg og beslutningskriterier

AFHOLDES: 01/09-2015

CUSTOMER BRIEFING - KØBMANDSHUSET

Få et indblik i hvad Købmandshuset forventer sig af fremtiden...... og af dig som leverandør!

AFHOLDES: 03/09-2015

Workshop Away From Home - VEST

Workshop om drivers 

- Deltag og få indsigt i slutbrugernes valg og beslutningskriterier

Se alle arrangementer

BRANCHEPERSPEKTIV

Vil du have indsigt, viden og inspiration i din indbakke?

Vi udsender hos Dansk DLF jævnligt nyheder og relevante artikler indenfor dagligvarebranchen gennem vores nyhedsbrev. Du kan tilmelde dig nedenfor - og du kan til hver en tid framelde dig igen.
Tilmeld dig her

FØDEVAREWATCH

E-MAGASIN

DLF EMAGASIN #7

Hent inspiration i DLF Magasinet #7 I DLF magasinet #7 kaster vi et tilbageblik på DLF Årstræf 2015, hvor vi blandt andet talte om mærkevarens værdi, innovationsfokus og fælles veje mod forbrugeren. Samtidig behandler vi nogle af de udfordringer, vi som branche møder.

Læs magasinet