13. Marts 2017

Den selektive forbruger bestemmer

af Kommid
De danske forbrugere er blevet mere bevidste om de såkaldte fri for-produkter, og det har betydning for fødevarebranchen. Læs med her, hvor seks leverandører giver deres syn på tendensen.
Læs mere Tags: #Foodpeople, #Kohberg, #Orkla, #RoyalGreenland, #Unilever, #fødevaretrends, #foodservice, #forbrugere, #forbrugertendens, #nutidensforbruger, #Schulstad
9. Marts 2017

Foodtendens 2017

af Kommid
Restauranter uden stole, private kokke og droner der levere mad ud. Det er blot nogle få af de tendenser, vi vil se i branchen det kommende år.
Læs mere Tags: #fødevaretrends, #forbrugere, #forbrugertendens, #Fremtidensfødevarebranche, #nutidensforbruger, #trends
8. Marts 2017

Ny strategi – øget fokus på vækst- og værdiskabelse

af Kommid
Niels Jensen løfter sløret for DLF 2020 strategien
Læs mere Tags: , årstræf, fokusområder, involvering, ledelse, medlemmer, prioriteter, proces, strategi
8. Marts 2017

2020 strategien – professionel, involverende og ambitiøs

af Kommid
Mads Middelboe har været facilitator på DLF's 2020 strategi. Her fortæller han om processen
Læs mere Tags: bestyrelse, fokusområder, handlingsplaner, involvering, konsulent, ledelse, medlemmer, prioriteter, proces, udvikling, strategi
6. Marts 2017

Vi må lytte til publikum

af Kommid
På UCC Campus Carlsberg kan man for alvor mærke fri for-tendensen, og efterspørgslen på produkter uden fx. laktose er stærkt stigende. Køkkenchef Ramus Ryborg giver her et indblik i tendensen.
Læs mere Tags: #fødevaretrends, #forbrugere, #forbrugertendens, #nutidensforbruger, #trends

Følg DLF

Følg os på de sociale medier
og få de nyeste opdateringer.


Om DLF

DLF er et kommercielt interessefællesskab for dagligvareleverandører, som gennem samarbejde, dialog og vidensdeling mellem medlemmer og kunder, styrker medlemmernes kompetencer, samhandelsvilkår og position på markedet – både indenfor mærkevarer og private labels. Læs mere
Forrige Næste