Tilbage 05-05-2017

GS1Trade Exact og Image kampagne 2017


Du får:

  • Gratis tjek af, om jeres produktdata er korrekte*. Det vil sige, at vi tjekker, om de data du har lagt ind i GS1Trade Sync stemmer overens med det fysiske produkts labelinformationer og dimensioner.
  • Gratis marketing- og planogrambilleder
*Afhængig af medlemskategori gælder tilbuddet et varierende antal produkter.

Vi sætter handling bag ordene om, at GS1 vil hjælpe sine medlemmer med at højne kvaliteten af deres produktstamdata - til gavn for hele forsyningskæden.

Hvorfor gør vi det?

GS1 Denmark vil bidrage til en højere kvalitet af stamdata og fotos i dansk dagligvarehandel og foodsevicebranche. Men ligeså vigtigt gør vi det for at skabe læring hos leverandører om, hvordan man måler og vejer korrekt. Derfor får du efter tjekket en rapport med forklaring af, hvad der er måtte være galt, så du er bedre rustet til næste produktoprettelse.

Hvad er next step?

Vi har sat midler af til at få op imod 30.000 produkter tjekket og fotograferet i løbet af året og arbejder på, at så mange GS1Trade Sync-medlemmer som muligt får glæde af tilbuddet. Det har som konsekvens, at ikke alle medlemmer vil kunne få tjekket samtlige af deres produkter. Alle GS1Trade Sync-medlemmer bliver kontaktet direkte for at aftale, hvilke produkter, der kan blive tjekket, og hvornår. Mængden afhænger af virksomhedens størrelse, og om produktet er aktivt i GS1Trade Sync inden 30. juni.
 

Du kan bestille tid allerede nu på www.gs1.dk/bestiltid

Det er det fysiske produkt, der skal indsendes til tjek og fotografering, ikke en pdf eller lignende.


 

Flere DLF Nyheder

  • 07/12/2017 food magasinet vol. 8 – om conveniencefood, kvalitet og markedsudvikling

    food magasinet vol. 8 ser nærmere på conveniecefood og hvordan foodservicebranchen bidrager hertil. Udvalget er større, kvaliteten her højere og potentialet for vækst er stor.

    LÆS MERE
  • 22/09/2017 food magasinet vol. 7 - om bæredygtighed, økologi og fremtidens fødevarer

    I food magasinet vol. 7 finder du forskellige eksperters syn på, hvornår mad er bæredygtigt og får inspiration til, hvad du skal være opmærksom på, når du vil levere og servere bæredygtig mad.

    LÆS MERE
  • 29/06/2017 Rapport - Consumer Access to Brands

    DLF har sammen med 10 andre europæiske lande sat fokus på forbrugernes adgang til et alsidigt dagligvareudbud. Du kan læse mere i rapporten "Consumer Access to Brands" her.

    LÆS MERE
  • 30/05/2017 food magasinet vol. 6 – om specialdesignet mad, smagsnuancer og succesjuicere

    food magasinet vol. 6 har fokus på specialdesignet mad. Vi taler med eksperter om funktionelle fødevarer, beriget kost og 3D-printet mad. Du kan læse om smagens betydning for spiseoplevelsen.

    LÆS MERE
  • 09/05/2017 Det mener deltagerne om DLF’s nye digitale uddannelse

    Deltagerne på digital uddannelse udtaler sig

    LÆS MERE
  • 09/05/2017 Ny uddannelse i digital markedsføring i dagligvarebranchen

    DLF har i samarbejde med LIFTED Competence skræddersyet en uddannelse i digital markedsføring specifikt for dagligvarebranchen

    LÆS MERE
  • 09/05/2017 Spotmarket – sælg dine restpartier

    Spotmarket – en platform, hvor du kan afdisponere dine restpartier på en nem og effektiv måde

    LÆS MERE
  • 05/05/2017 GS1Trade Exact og Image kampagne 2017

    Tilbud til eksisterende medlemmer af GS1Trade Sync - og dig der bliver det inden 30. juni 2017.

    LÆS MERE
  • 04/04/2017 FIELD SALES RAPPORTEN 2017

    Field Sales rapporten 2017 er nu klar - den dækker mere end 700 salgskonsulenter. Der blæser positive vinde i forventningerne til det fremtidige butiksarbejde. Læs rapporten og se om du er enig!

    LÆS MERE
  • 24/03/2017 Ny fødevaremesse kom godt fra start

    Den nye fødevaremesse Madværkstedet sluttede onsdag efter to inspirerende dage med fokus på fødevarebranchen.

    LÆS MERE
  • 24/03/2017 NGO´er og fødevareindustri giver mad-hjælp til udsatte

    Dansk Folkehjælp, Stop Spild Af Mad, Spotmarket.dk, DLF og Dansk Cater vil hver uge uddele op til 500-1000 kilo overskudsmad/dagligvarer

    LÆS MERE
  • 23/03/2017 DLF QUARTERLY - ONLINE

    DLF nye QUARTERLY - ONLINE rapport giver viden om markedet, shopperinsights og trends.

    LÆS MERE
Se alle nyheder