Tilbage 05-02-2018

Future Leaders til DLF Årstræf


Den 8. marts afholder vi et brag af et arrangement, når vi inviterer til det årlige DLF Årstræf og samtidig fejrer DLF’s 50’ års jubilæum. Det gør vi under overskriften ”Fremtidens forbrugere skaber fremtidens handel” , og derfor inviterer vi i år Future Leaders med til arrangementet - en række udvalgte unge, som enten lige har færdiggjort deres uddannelse, deltager i et graduate-forløb eller som står til at afslutte en Cand.merc eller HD-uddannelse inden for det kommende år.

Direktør Niels Jensen fortæller om initiativet;
”Vi synes, det er et naturligt tiltag at tage nogle af fremtidens ledere med til vores årstræf, netop fordi vi i år sætter fokus på fremtidens branche. Det er vigtigt, at vi som branche gør os attraktive for dem, der skal tage over. Det er jo dem, som skal være med til at udvikle den. Og så er årstræffet en oplagt mulighed for de unge at få indsigt og kendskab til branchen, fordi vi denne dag samler nogle af dens topledere og sætter fokus på de mest tidsaktuelle emner".


For at få et bredt udsnit af unge fra forskellige dele af branchen har vi bedt både grossister, leverandører og detailkæder udvælge et antal Future Leaders, og vi ser frem til at møde dem alle til årstræffet!

Flere DLF Nyheder

  • 05/02/2018 Future Leaders til DLF Årstræf

    Til DLF Årstræf sætter vi fokus på fremtidens handel, og derfor inviterer vi i år en række unge med til arrangementet, som i fremtiden skal være med til at udvikle og drive branchen.

    LÆS MERE
  • 30/01/2018 Foodexpo 2018 er lige om hjørnet

    D. 18.-20. marts 2018 slår Messecenter Herning endnu engang dørene op for Foodexpo, og vi kan næsten ikke vente!

    LÆS MERE
  • 07/12/2017 food magasinet vol. 8 – om conveniencefood, kvalitet og markedsudvikling

    food magasinet vol. 8 ser nærmere på conveniecefood og hvordan foodservicebranchen bidrager hertil. Udvalget er større, kvaliteten her højere og potentialet for vækst er stor.

    LÆS MERE
  • 22/09/2017 food magasinet vol. 7 - om bæredygtighed, økologi og fremtidens fødevarer

    I food magasinet vol. 7 finder du forskellige eksperters syn på, hvornår mad er bæredygtigt og får inspiration til, hvad du skal være opmærksom på, når du vil levere og servere bæredygtig mad.

    LÆS MERE
  • 29/06/2017 Rapport - Consumer Access to Brands

    DLF har sammen med 10 andre europæiske lande sat fokus på forbrugernes adgang til et alsidigt dagligvareudbud. Du kan læse mere i rapporten "Consumer Access to Brands" her.

    LÆS MERE
  • 30/05/2017 food magasinet vol. 6 – om specialdesignet mad, smagsnuancer og succesjuicere

    food magasinet vol. 6 har fokus på specialdesignet mad. Vi taler med eksperter om funktionelle fødevarer, beriget kost og 3D-printet mad. Du kan læse om smagens betydning for spiseoplevelsen.

    LÆS MERE
  • 09/05/2017 Det mener deltagerne om DLF’s nye digitale uddannelse

    Deltagerne på digital uddannelse udtaler sig

    LÆS MERE
  • 09/05/2017 Ny uddannelse i digital markedsføring i dagligvarebranchen

    DLF har i samarbejde med LIFTED Competence skræddersyet en uddannelse i digital markedsføring specifikt for dagligvarebranchen

    LÆS MERE
  • 09/05/2017 Spotmarket – sælg dine restpartier

    Spotmarket – en platform, hvor du kan afdisponere dine restpartier på en nem og effektiv måde

    LÆS MERE
  • 05/05/2017 GS1Trade Exact og Image kampagne 2017

    Tilbud til eksisterende medlemmer af GS1Trade Sync - og dig der bliver det inden 30. juni 2017.

    LÆS MERE
  • 04/04/2017 FIELD SALES RAPPORTEN 2017

    Field Sales rapporten 2017 er nu klar - den dækker mere end 700 salgskonsulenter. Der blæser positive vinde i forventningerne til det fremtidige butiksarbejde. Læs rapporten og se om du er enig!

    LÆS MERE
  • 24/03/2017 Ny fødevaremesse kom godt fra start

    Den nye fødevaremesse Madværkstedet sluttede onsdag efter to inspirerende dage med fokus på fødevarebranchen.

    LÆS MERE
Se alle nyheder