DLF NYHEDER

10/03/2017

DLF Årstræf 2017 – dagen derpå…

Tilbageblik på Årstræf 2017

10/03/2017

Årets mest innovative kæde/grossist: MENY

Meny vinder prisen som Årets Mest Innovative Kæde/Grossist

10/03/2017

Vinderne af DLF Awardshow 2017

Flere nyheder

PARTNERNYT

CatMan®Solution – Promotion Optimization håndbog

Løbende optimering af dine promotion strategier og taktikker. Nyt, Nemt, enkelt og effektivt promotion modul i CatMan®Solution.

Key Account Management uddannelsen målrettet medlemmerne af DLF.

med fokus på et af DLFs vigtigste strategiske områder – Mærkevarens værdi!

Dansk Dagligvarehandel Prognose 2025

Retail Institute Scandinavia har igen udarbejdet en prognose for den danske dagligvarehandel - prognosen omhandler perioden frem til 2025.

GfK - ONLINE FMCG

GfK har netop offentliggjort en omfattende rapport omkring Online FMCG. Den digitale revolution er i gang. Hvad betyder det for SHOPPEREN -DETAILHANDLEN OG KATEGORIERNE?

DLF JOB POSTING

DLF JobPosting er målrettet markedsføring af ledige stillinger, hvor medlemsvirksomhederne får mulighed for at indrykke jobannoncer på DLF´s hjemmeside og i vores nyhedsbrev. Vort nyhedsbrev når ud til over 1200 aktive indenfor Dagligvarer, Foodservice og HouseWare.

Indryk stilling

OM DLF

 Dansk DLF

DLF arbejder for et fair og innovativt dagligvaremarked til gavn for de danske forbrugere. Fair konkurrence, et effektivt marked og rimelige vilkår for innovation giver forbrugerne e bredt udvalg af dagligvarer i høj kvalitet til gode priser.

BRANCHEPERSPEKTIV

13/03/2017

Den selektive forbruger bestemmer

De danske forbrugere er blevet mere bevidste om de såkaldte fri for-produkter, og det har betydning for fødevarebranchen. Læs med her, hvor seks leverandører giver deres syn på tendensen.

09/03/2017

Foodtendens 2017

Restauranter uden stole, private kokke og droner der levere mad ud. Det er blot nogle få af de tendenser, vi vil se i branchen det kommende år.

08/03/2017

Ny strategi – øget fokus på vækst- og værdiskabelse

Niels Jensen løfter sløret for DLF 2020 strategien

Læs mere i DLF Brancheperspektiv

ARRANGEMENTER

AFHOLDES: 30/03-2017

DIGITAL CUSTOMER & SHOPPER MARKETING PROGRAM

Udannelsen  er en certificeret diplomuddannelse i digital marketing, som er markedets førende digital marketing-uddannelse. Forløbet er internationalt anerkendt og på verdensplan gennemført af mere end 15.000 kursister. På de 10 moduler får deltageren indsigt i bl.a. social media marketing, e-mail marketing, google analytics, mobile marketing og mediestrategi.

AFHOLDES: 27/04-2017

CEO WORKSHOPS

CEO Workshoppen giver kendskab til det digitale område, så dialogen med ansatte, digitale bureauer og kunder giver mere mening. Deltageren får bl.a. indsigt i muligheder med medier, markedsføring og målsætninger.

AFHOLDES: 16/05-2017

PROFESSIONAL DIPLOMA IN DIGITAL MARKETING

Diplomuddannelsen er markedets førende inden for digital marketing. Uddannelsen er international anerkendt og er gennemført af mere end 15.000 på verdensplan.

Se alle arrangementer

BRANCHEPERSPEKTIV

Vil du have indsigt, viden og inspiration i din indbakke?

Vi udsender hos Dansk DLF jævnligt nyheder og relevante artikler indenfor dagligvarebranchen gennem vores nyhedsbrev. Du kan tilmelde dig nedenfor - og du kan til hver en tid framelde dig igen.
Tilmeld dig her

FØDEVAREWATCH

E-MAGASIN

food magasinet vol. 5

I femte udgave af food magasinet kaster vi lys på den selektive forbruger. Vi ser blandt andet på fri-for-tendensen, som livsstilsekspert Anne Glad bl.a. forholder sig til. Vi ser også nærmere på trenden med superfoods og så har vi selvfølgelig en række bag-facaden-cases med, som giver indblik i, hvad der sker ude i køkkenerne. Du kan i food magasinet vol. 5 blive klogere på nogle af de foodtrends vil sandsynligvis vil blive ramt af i 2017 og i det store tema om Madværkstedet får du masser af inspiration til fagmessen. Ikke blot via program og eventbeskrivelser, men også via udtalelser fra en række udstillere og andre involverede.

Læs magasinet