DLF NYHEDER

18/05/2016

DLF QUARTERLY - TEMAER

Vil du vide mere om hvordan det går med tilbudsavisen, udviklingen i trade spends samt udvikling indenfor private label og discount, så download DLF QUARTERLY - TEMAER.

04/05/2016

Mærkevarer i fælles fremstød for innovationen

I DLF lancerer vi i denne uge, i samarbejde med en række stærke brands, Mærkevarekampagnen 2016.

07/04/2016

food magasinet vol. 2 er i luften

Så er vi klar med anden udgave af food magasinet! Læs om hvordan økologien klarer sig i foodservice-branchen, om hvilken mad, der serveres i de danske sommerlande og hør, hvad leverandører og besøgend

Flere nyheder

PARTNERNYT

DANSKERNE VIL HAVE LOKALE FØDEVARER

Ny Nielsen-rapport om forbrugerpræferencer viser, at de danske forbrugere klart foretrækker danskproducerede produkter, når det handler om friske fødevarer.

AIM Create deler viden om fri-for produkter

Salget af ”fri-for”-produkter (produkter der ikke indeholder eksempelvis gluten og laktose) er steget markant de senere år, og antallet af produkter i kategorien stiger markant..

42 spørgsmål som baner vejen til den succesfulde salgsorganisation

I det nuværende marked, hvor optimismen og troen på fremtiden igen er tilstede hos kunderne, er Excellence i både Sales Management og i eksekveringen af salget helt afgørende parametre

Kæder i dansk detailhandel 2016

Har du brug for en højaktuel orientering om brancher og kædeprofiler i dansk detailhandel? - få det med den nyeste udgave af "Kæder i dansk detailhandel"

OM DLF

 Dansk DLF

DLF arbejder for et fair og innovativt dagligvaremarked til gavn for de danske forbrugere. Fair konkurrence, et effektivt marked og rimelige vilkår for innovation giver forbrugerne e bredt udvalg af dagligvarer i høj kvalitet til gode priser.

BRANCHEPERSPEKTIV

17/05/2016

Det naturlige valg

Som det føste hotel i Danmark fik de i 2010 Det Økologiske Spisemærke i guld. siden er de gået fra 90 til 100 % økologi. Guldsmeden Hotels går forrest, når det gælder bæredygtighed og økologi.

13/05/2016

Hvor klarer økologien sig bedst?

I efteråret kom Danmarks Statistik med nye tal på økologi i foodservice-branchen. Få et indblik i rapporten "Salg af økologiske varer til foodservice 2014".

03/05/2016

Økologi for alle

Interessen for at omlægge til økologisk mad er stigende rundt om i køkkenerne. Økologisk Landsforening oplever i disse år, hvordan økologien vinder indpas på tværs af branchen.

Læs mere i DLF Brancheperspektiv

ARRANGEMENTER

AFHOLDES: 28/05-2016

Test arrangement

AFHOLDES: 07/06-2016

Behov for nytænkning i dansk dagligvarehandel

Kedelig og fantasiløs eller innovativ og mangfoldig - behov for nytænkning i dansk dagligvarehandel?

AFHOLDES: 08/06-2016

NETVÆRKSTRÆF 2016

Netværkstræf 2016

For 8. gang indbyder DLF til årets Netværkstræf, hvor alle netværksgrupper samles til en dag med gruppemøder, netværk samt faglige og inspirerende indlæg.

Se alle arrangementer

BRANCHEPERSPEKTIV

Vil du have indsigt, viden og inspiration i din indbakke?

Vi udsender hos Dansk DLF jævnligt nyheder og relevante artikler indenfor dagligvarebranchen gennem vores nyhedsbrev. Du kan tilmelde dig nedenfor - og du kan til hver en tid framelde dig igen.
Tilmeld dig her

FØDEVAREWATCH

E-MAGASIN

food magasinet vol. 2

I anden udgave af food magasinet går vi tæt på økologi i foodservice-branchen. Du får historier fra den virkelige verden, ekspertperspektiver og faktuel indsigt. I magasinet kan du også læse om maden i de danske sommerlande, få inspiration til brugen af krydderurter og komme med på Foodexpo 2016.

Læs magasinet