DLF NYHEDER

25/01/2016

food magasinet vol. 1

Så er første udgave af food magasinet i luften! Den professionelle fødevarebranches nye inspirationsmagasin.

17/12/2015

CEO FORUM – dagligvarebranchen nu og i fremtiden

På CEO Forum blev flere spændende vinkler på dagligvarebranchens status vendt.

25/11/2015

ÅRETS LANCERING 2015

Har I haft særlig succes med en produktlancering i 2015, som har fortjent at blive nomineret til ÅRETS LANCERING 2015?

Flere nyheder

PARTNERNYT

HVOR SKAL VÆKSTEN KOMME FRA?

Nielsen inviterer til Brainy Breakfast i Børkop og i Hellerup - den 3. marts i Børkop og 17. marts i Hellerup

Et præcist forecast er vejen til en stærk bundlinje

Kavli fik forbedret forecast med 10 %-points på bare 6 måneder.

CRM foodservice løsning giver OSCAR’s konsulenter de bedste værktøjer

OSCAR A/S investerede for et år siden i Bredanas Dynamics CRM baserede løsning til foodservice branchen.

KAM UDDANNELSE 2016

Styrk dine kunders konkurrencekraft og der igennem din virksomheds resultater..

OM DLF

 Dansk DLF

DLF arbejder for et fair og innovativt dagligvaremarked til gavn for de danske forbrugere. Fair konkurrence, et effektivt marked og rimelige vilkår for innovation giver forbrugerne e bredt udvalg af dagligvarer i høj kvalitet til gode priser.

BRANCHEPERSPEKTIV

18/01/2016

Mærkevaredagen 2016

Mærkevaredagen 2016 kom bredt omkring DLF's strategiske fokus på styrkelse af mærkevarens værdi. Flere indlægsholdere kom med perspektiver på emnet.

18/01/2016

Shopper Marketing som vækststrategi

Shopper marketing gør det med kendskab til shoppers adfærd muligt at skabe vækst i din virksomhed

18/01/2016

Kan man se, at din vare er øko- eller Nøglehulsmærket?

Sælger du via webshops er det vigtigt, at kunderne kan se, om dine varer er fx Nøglehuls- Fuldkorns- eller Øko-mærkede. GS1 Trade Sync giver mulighed for at angive 146 forskellige mærkninger.

Læs mere i DLF Brancheperspektiv

ARRANGEMENTER

AFHOLDES: 10/02-2016

FIELD SALES SEMINAR VOL. 3

DLF ser frem til at byde dig velkommen til FIELD SALES SEMINAR 2016

Hør om detailkædernes strategi når det gælder salgskonsulent i butik. Viser analyserne om der overhovedet er et ønske om konsulenter blandt kædekontor og butik.


AFHOLDES: 04/03-2016

CUSTOMER BRIEFING - SUPERBRUGSEN

SuperBrugsen har succes og tager andele på markedet.
Få et indblik i kæden´s strategi og taktik når Kædedirketør Kenneth Pedersen fortæller om planerne.
Hør også hans mening om fremtidens muligheder i et marked præget af stigende online handel og en lempelig planlov.

AFHOLDES: 10/03-2016

DLF ÅRSTRÆF 2016

DLF glæder sig til, endnu engang at byde vores medlemmer velkommen til Årstræf 2016

Se alle arrangementer

BRANCHEPERSPEKTIV

Vil du have indsigt, viden og inspiration i din indbakke?

Vi udsender hos Dansk DLF jævnligt nyheder og relevante artikler indenfor dagligvarebranchen gennem vores nyhedsbrev. Du kan tilmelde dig nedenfor - og du kan til hver en tid framelde dig igen.
Tilmeld dig her

FØDEVAREWATCH

E-MAGASIN

DLF EMAGASIN #7

Hent inspiration i DLF Magasinet #7 I DLF magasinet #7 kaster vi et tilbageblik på DLF Årstræf 2015, hvor vi blandt andet talte om mærkevarens værdi, innovationsfokus og fælles veje mod forbrugeren. Samtidig behandler vi nogle af de udfordringer, vi som branche møder.

Læs magasinet